Dieta Cambridge

Dieta Cambridge zdobywa coraz większą popularność na polskim rynku, a liczba zachwyconych klientów wzrasta. Polega ona na redukowaniu masy ciała poprzez przyjmowanie niskokalorycznych konwencjonalnych posiłków oraz posiłków stworzonych specjalnie na potrzeby osoby odchudzającej się. Dieta Cambridge to 6- stopniowy program, gdzie z każdym tygodniem wzrasta liczba przyjmowanych kalorii.

1 stopień to VLCD, z ang. Very Low Calorie Diet, podczas którego odchudzający przyjmuje maksymalnie około 600 kalorii dziennie. Ten etap jest bardzo ważny dla osób z dużą nadwagą, które muszą radykalnie zmienić swoje nawyki żywieniowe i przygotować organizm do dalszej walki ze zbędnymi kilogramami. Ważne jest, aby podczas tygodnia trwania tego etapu nie spożywać żadnych posiłków konwencjonalnych, jedynie te, które dostępne są w serii Cambridge.

Rozpoczęcie właściwej diety ma zaczyna się od 2 lub 3 stopnia, czyli od około 1000 kalorii dziennie. Podczas tego etapu , powinno się zacząć spożywać jeden lub dwa konwencjonalne posiłki (nie zapominajmy o fakcie, że powinny one być niskokaloryczne i bogate w potrzebne składniki odżywcze).

Dieta Cambridge Opinie i Cena

Ostatni etap to stabilizacja wagi i zapobieganie efektowi jo-jo. Na ten etap składa się 4,5 oraz 6 stopień energetyczny, czyli osoba odchudzająca może w ciągu dnia przyjmować o 1200 do nawet 1500 kalorii. Najważniejszym podczas ostatniej fazy kuracji odchudzającej jest odpowiednie przygotowywanie posiłków. Końcowy etap tego programu polega na powrocie do tradycyjnych posiłków, przygotowywanych ze składników bogatych w wartości odżywcze, witaminy i składniki wspomagające odchudzanie. W trakcie jego trwania produkty Cambridge nie powinny stanowić więcej niż 30% dziennego zapotrzebowania energetycznego.

Dieta Cambridge Jadłospis

W ofercie diety Cambridge można znaleźć takie produkty jak: napój z mango, zupa grzybowa, owsianka jabłkowo- cynamonowa czy batony: czekoladowo- żurawinowy, orzechowy, jogurtowo- cytrynowy.